Подарък за свети Валентин или за друг повод

12

Здравейте,

  Днес имах вдъхновение да направя няколко картини за принтиране по повод не много скоро наближаващия празник св. Валентин. Но тези принтове са идеални подаръци и за всички други поводи на модерните влюбени – за годишнина, рожден ден на любимия човек, месечина (ако празнувате месеците) и всички други ваши си лични поводи.

Вече съм ви разказвала какво е subway art, като в статията съм ви дала и линкове за сайт с рамки. Е имам по-добра идея и любимо място за поръчка на рамки за снимки – www.ramkite.bg. Вече съм си поръчвала от там 4-5 пъти и всичко започна с търсенето ми на човек, който да ми изработи по поръчва рамка с мои размери за една грамофонна плоча на групата Shattered Realm и нейната обложка. Най-напред се обърнах към първата излязла ми в интернет фирма ramki.bg (нищо лично). Обясних им, че нямам много претенции за вида освен, че искам рамка с еди какви си размери в която да може да се постави плочата – т.е. трябваше ми определено пространство между стъклото и гърбът. Те ми се обадиха след 5 минути с отговор, че това би ми струвало по 30 лв. на парче (или нещо подобно). Това не ми хареса. Потърсих и открих вече посочения от мен магазин по-горе, в който сам виждаш колко пари ти излиза при калкулатора и просто в коментара към поръчката допълних какво точно искам – нищо не ми взеха допълнително и всичко ми струваше общо около 20 лв.

3a

От този момент им станах голям фен и целия ми дом е с рамки от този магазин (малките ми рамки също са от там за по 3-4 лв. бр).

3

Имайте предвид, че не се намират в София и ще им е нужно определен период от време за изработка и доставка, за това поръчвайте седмица-две преди повода ви.

Сега, стига съм ви заливала с тази информация – разбрахте аз какво ви препоръчвам. Нека продължим напред. Както споменах съм приготвила подаръци и за двата пола. Нека започнем с тези картини, които са специално направени за мъж да го подари на своята любима (гаранция, че тя ще го хареса). Може да го принтирате и да си поръчате рамка и след като го комплектовате да й го подарите. Размерите са както винаги – 20х25 см. (ако ги извадите в този размер ще са с най-добра резолюция).  Ако си харесате някоя идея само кликнете върху избраната от вас снимка, и в новия прозорец който ще ви се отвори от сайта: filedropper по средата ще намерите поле, в което да напишете някакви цифри или букви и натиснете Download This File. Накрая, за да видите файла, отидете в папката, в която се свалят файловете.

manletter1s

manletters

ПС: Ако не се казвате Иван (което е много вероятно), но искате да го персонализирате със своето име, не се притеснявайте да ми пишете ТУК  да го направя и ще ви го пратя на пощата (безплатно хаха).

manletter3s

Сега да минем и към женската част. Нарочно дадох снимките първо за мъжете, защото знам, че те няма да издържат до края. Сега, подходящите за подаръци на мъже картини:

womanletter1s

womanletter2s

womanletter5s

womanletter3s

womanletter6s

womanletter4s

Това е от мен за сега. Стойте на линия, защото тези дни ще пусна един супер проект за картина (истинска – такава от хартия или канава) с шаблони (за начинаещи).

Вашият коментар

