Гривна с „кожен” ефект

1

31367F112010_1_2Здравейте мили мои читателки. Извинявам се за закъснялата си публикация, наистина отдавна не бях правила нищо, защото нямах никакво свободно време. Е надявам се да си наваксам пропуснатото време и идеи. Днешното предложение е към модерните дами. Всички знаем, че през есента и най-вече пролетта почти всяка млада жена носи модерно кожено яке. Освен това обаче последната една година освен обувки, чанти и якета започнаха да се появяват кожени панталони, клинове а най-горещия тренд за 2014 година ще са и кожените блузи (за това ако си намерите такава бързо си купете, защото аз търся и не намирам все още). Тези дни докато се чудех каква гривна да си сложа на едната ръка се сетих за кожена такава, каквато за съжаление нямах хаха. Освен това знаех, че тази година се завръщат на мода „cuff bracelets” (в България мисля, че им викат просто „широки гривни”).

Fashion

Сетих се, че преди 1 година някъде си бях купила за лев-лев и петдесет една прозрачна пластмасова гривна с шарка, която не понасях (леопардова), но си я взех, защото си помислих че някой ден ще я направя на нещо носимо.

6ll

Е определено си заслужава дадения лев и цялата една година в мисли, защото финалния продукт, който вече ми е любим, много ми харесва, и определено мога да кажа че е един модерен „must have” артикул за 2014 година.

1ll

Единственото което ви трябва е:

  1. пластмасова гладка широка гривна (погледнете в магазините за левче) и
  2. черен матиран лак за нокти (може да намерите във всеки един козметичен магазин).

Аз използвах една грозна широка гривна и черен лак за нокти на Golden Rose matte.

2ll

Нанесох 1 път лак за нокти (няма нужда да се стараете много при нанасянето), изчаках да изсъхне и след това нанесох на местата където все още прозираше гривната. Надявам се и вие да харесвате идеята колкото и аз и дано съм ви вдъхновила да си направите и вие една такава „кожена” гривна.

4ll

Якето е от: Stradivarius. ★ Обувките са от: obufki.com

Вашият коментар

