Какво представляват картините subway art

diy1a

Картините subway art представляват напечатани или нарисувани различни по големина и форма букви върху контрастиращ едноцветен фон. Известни са по целия свят и ми се иска и вие да научите за тях, защото те са уникални с това, че са много пъстри, модерни, могат да се персонализират, винаги носят някакво послание и излизат много евтино – само трябва да си купите рамка за снимка (около 2,50 лв.) и да си изпринтирате някой от готовите модели (около 1,5 лв. ако нямате принтер). След това може да сменяте тези „картини” при всеки повод, като ползвате една и съща рамка. Ще се постарая лека полека да направя по 1-2 модела за всеки един повод.  Така може да си принтирате например една картина подходяща за цялата година и няколко, които да сменяте през празниците – например за коледа, за есента, за св. Валентин и т.н.

ПС: Искам да се извиня на всички привърженички на майчиния ни език, за това, че всички до момента картини от този тип са на английски език. Това го правя единствено и само, защото шрифтовете на кирилица са много малко и са все едни квадратни и еднообразни, за разлика от тези на латиница, които са хиляди и между които стават хубави композиции.

★ ★ ★

Нещата които ви трябват за тях са само две:

1. Рамка за снимка – най-добре е рамката да бъде колкото се може по-семпла, без излишни детайли и в един цвят (за да не се бие с детайлонстта на самата картина). Аз си купих 3 броя с размер 20х25см. от този сайт –ТУК за уникалната цена от 6.45 лв. (всяка ми излиза по 2.15 лв.). От търсенето ми в интернет и не само, знам че това е най-евтиното място за подобни неща (или поне не съм намерила по-изгодно). Миналата година пак си купих от там рамки (по-малки като размер) за снимки в които сложих плетени снежинки на една кука (може да ги видите ТУК). Може да оставите рамката каквато си е или да я боядисате в желан от вас цвят – аз боядисах една от тях в бял цвят.

2. Копирания модел ако нямате цветен принтер или принтер за снимки (както е  моя случаи) трябва да качите харесания модел от вас на флашка, която да занесете в близкото до вас фото студио. Този тип картини най-добре седят поставени върху скрин, холна секция или друга едра мебел като размерът най-добре да е около 20х25 см. (именно и за това картинките, които ви давам са с перфектно качество за точно този размер, което значи, че качеството им намалява ако искате да ги изпринтите с по-голям размер).

★ ★ ★

diy2aa

На мен като цена една рамка (20х25см) + една принтирана картина  (20х25см) ми излезе точно 3,65 лв., което си е…. оферта 🙂

В Етси, а и в много други сайтове предлагат подобни модели за принтиране за 3-10 евро и то само, за да ви пратят файл, който вие да си изпринтирате. Разбирам че е трудоемко, но чак да се вземат пари…. Моделите, които качвам в блога са напълно безплатни (хаха), но държа на това те да не се използват с комерсиална цел. Принтирайте на воля, ползвайте ги със здраве и тъй като стават и за страхотни подаръци – ги подарявайте на любимите хора.

Старая се да правя всички модели в такива цветови комбинации, които смятам че ще се харесат на повечето от вас – винаги ще намерите в черно-бялата гама (все пак това подхожда на всичко), както и в бежовата гама (за традиционалистите). Разбира се няма нищо лошо и в цветовете, и поради това винаги ще намерите и много цветни модели.

Все пак знаете, че съм винаги насреща да подам ръка за вас и ако не съм нацелила вашата гама, може да ми пишете чрез „Коментари” и да ми кажете какви цветове желаете и аз ще променя това което искате.

3 responses to “Какво представляват картините subway art

  1. Pingback: Картини за детска стая – за момиченце (subway art) | Направи си сам DIY·

  2. Pingback: Картини за детска стая – за момченце (subway art) | Направи си сам DIY·

  3. Pingback: Подарък за свети Валентин или за друг повод | Направи си сама·

Вашият коментар

