За мен

kellyandme2

★ ★ ★

Здравейте!

   Казвам се Калина, но в сайта съм по-известна като Kelly и съм от град София. Въпреки, че съм със съвсем различно-насочено образование, моята страст и хоби си остава изкуството във всичките му форми – рисуване, моделиране, шиене, плетене, фотография и всичко което може да бъде сътворено от човешките ръце и талант.

   Започнах да водя този блог от началото на 2011 година главно, за да мога да споделя с вас своя трудно-придобит опит свързан с плетенето. Идеята ми беше да предам наученото от мен по един по-лесен, по-разбираем и по-вдъхновяващ за вас начин. Но разбира се покрай тези публикации се родиха и много нови и различни, които от своя страна бяха и началото на новите категории в блога и неговото разнообразие.

   Силно се надявам да съм помогнала на тези от вас, които са имали нужда от помощ и да съм вдъхновила онези от вас, които са имали нужда от вдъхновение.

★ Кога започнах да плета? Започнах да плета преди няколко години (може би преди 5-6), честно казано не помня какво точно ме запали, но помня, че исках да се науча бързо и нямах търпение да започна.

★ От къде се научих да плета? За съжаление покрай мен никой не можеше да плете и нямаше кой да помоля за помощ. Започнах да се чудя от къде да започна и изпробвах няколко начина, докато намеря най-удачния за мен самоучител. Първо започнах да чета най-различни публикации в интернет, ровех се в различни сайтове и блогове, взирах се в картинки и т.н., но осъзнах, че така няма да е лесно и се насочих към youtube и видеата в него. Много от тях бяха объркващи или пък всичко в тях се случваше толкова бързо, че нямаше начин да се науча – защо така се плете и как изобщо става ?!?! Все пак намерих начин и някак се справих, даже може да се каже, че дори се пристрастих и интересът ми, свързан с плетенето силно се задълбочи. В свободното си време вземах куката или куките и едно кълбо прежда, сядах пред компютъра и лека-полека станаха нещата. Започнах първо с двете куки, с които най-често плетях пуловери и чанти, но тъй като рядко ми идваше музата или пък често нямах търпение да видя крайния резултат се пренасочих към едната кука и плетенето на декорации и други по-дребни проекти.

    Именно заради тези мои затруднения реших, че трябва да направя нещо за следващите които бяха тръгнали по моя път. Направих блог, не само с писани обяснение как се плете, не само с картинки, но за да изпълня желанието си да ви помогна трябваше да направя и видеа, с които да ви улесня напълно. Така процесът някак се затваря, прочиташ текста, разучаваш картинката и накрая като за десерт виждаш и как се прави, все едно някой е седнал до теб и ти обяснява.

    Освен с плетене в свободното си време често се занимавам с направата на бижута, рисувам или пък правя някакъв друг DIY проект, защото ръцете ми не могат да се седят без да правят нещо.

    Много се радвам на всичките си читатели и много уважавам всички блогъри, които майсторят, обичат да пишат за мода, грим или пък готвят.

    Който иска да се свърже с мен, за да обсъдим нещо или пък за съвет или помощ, моля да ми пише чрез страницата „Контакти“ (намираща се горе в дясно) или просто да ми прати имейл на „napravisisama@abv.bg“…

♥ До скоро ♥ 

4 responses to “За мен

  1. Следя блога ти от известно време и понеже също много искам да се науча да плета, а съм с две леви ръце, мисля че ще прекарвам все повече време тук 🙂 Продължавай в същия дух, блогът ти е страхотен 🙂

  2. Благодаря,Калина!Тази вечер попадам за първи път на твоите творения.Аз от около 6 месеца се занимавам с плетене на 1 кука.Имах малко познания от майка ми,но много време мина от тогава.Сега се научих като Вас от Интернет.Изплела съм доста работи и мечтая да направя изложба.Радвам се ,че помагате на хората да се научат да плетат.Поздрави!Велика.

    • Ще се радвам ако и на вас съм от полза. Желая ви успех в начинанието ви за изложба. Само да ви споделя, че тази година като бях на почивка, минах до нос Калиакра, та там имаше сергия – цялата отрупана с изплетени на една кука играчки и други дребни неща, всички чужденци се бяха струпали около нея (само аз бях българката). Вижда се, че българите все още нямаме тази култура или пък сме я изгубили. Просто ви съветвам изложбата да е в курорт или място, което често се посещава от чужденци. Хубава вечер ви желая!

Вашият коментар

