Кухненски свещник

   Естествено може да не е кухненски, защото цветовата гама е много мека и приятна. Един ден след като направих кухненския часовник (погледни ТУК) бях решила да направя още нещо от същите продукти, главно защото не пия кафе на зърна а бях купила такова и трябваше да го изразходвам някъде. Мислех си какво точно да направя и реших да се разходя по магазините (апетитът идва с яденето). До нас има магазин за сервизи, и като цяло за пособия за кухня, там видях тази кана за вино. Принципно аз търсих стъклена ваза, но се изумих като видях тази „кана за вино“- наистина изглеждаше добре (да не говорим, че беше много по-евтина от вазите (беше около 4-5 лв.)). Само това купих за проекта. Та за да се води свещник, ми трябваше и свещ – лесна работа, имам купища у нас. Но само с една свещ ми се виждаше доста скучно, затова реших да ароматизирам съставките (аз обожавам миризмата на ванилия и се спрях на този аромат (есенция, но ако нямате и с прахчета ще стане)). За да ги ароматизирам взех по-светлите продукти: ориза, спагетите и лещата и предварително ги залях обилно с есенцията (лично аз сложих повече есенция 2-3 шишенца, за по-силен аромат, даже добавих и малко есенция ром). Кафето го оставих настрана, защото обожавам неговия аромат такъв какъвто е. Освен с ванилия, може да ароматизирате кухненската свещ с канела, ром, джинджифил и като цяло всякакви аромати които ви напомнят за нещо вкусно и сладко. На пръв поглед елементарно звучи като идея, но същевременно и доста оригинално.

Вашият коментар

